streda 14. januára 2015

závan Vianoc v práci





Moja práca je mojím hobby a mojím životom, vraciam sa späť k predvianočnému obdobiu do práce, kde sme chystali aj takéto stromčeky pre naších zákazníkov. Možno sú trošku prezdobené , možno pre niekoho málo. Mňa však povzbudilo už len to, že si konečne začíname uvedomovať, že je možno lepšie ozdobiť si pred domčekom takto profesionálne zasadené živé stromčeky, ktoré nám budú robiť radosť po celý rok. Toto konkrétne je Pice glauca Conica. Jedden z najobľúbenejších pravidelne kuželovitých ihličňanov. Pre svoj menší a pomalejší vzrast vhodná aj do skalky alebo pri terasu. Ale ako vidíte, moja krásna Kamilka teraz za modelku má už svoju výšku a tak si viete porovnať aké sú asi stromčeky. 


Prajem vám krásny slnečný deň
Dúfam, že ak nájdete moj staronový blog, kde síce ešte nie je veľa príspevkov a zaujal vás, nazriete ku mne aj častejšie. Bude mi cťou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára