piatok 30. januára 2015

Zmenáreň

Dnes ma napadla šialená vec, musela som vyčistiť sliepkam. A tak som sa nachystala do práce:)
Keďže je to viac než špinavá práca na hlavu som si uviazala šatku, ako to robievala moja stará mama.
A šup ho von. No nedalo mi to, keď som sa uvidela v zrkadle. Napadlo ma, že poobede, keď pôjdem do mesta nafotím tú druhú Kvetku a porovnám to.
Fotky som fotila len mobilom, takže ich kvalita je nižšia, ale je neuveriteľné, ako sa dokáže človek zmeniť už len tým, že má vlasy, make up a trochu rúžu. Mimochodom po troch rokoch mám nové okuliare. Deti síce hovoria, že vyzerám ako pani učiteľka, no ja si nemôžem pomôcť a hnď ako si ich nasadím mám pocit, že mám opäť desať rokov. Áno, práve vtedy som nosila presne takéto isté  okuliare.
Žeby to bolo o tom, že móda, tak ako život, sa len periodicky opakuje?
Dúfam, že sa tej fotografie nezľaknete. Aj tak platí to, že môjmu manželovi sa páčim aj nenamaľovaná a tak to má byť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára